IG,G,VG,MVG

Fy fan va skönt att det är två dagar tills sportlov!
Är taggad till tusen asså. Idag hade vi prov i medicin och det gick bra,jag var sist kvar och Maria sa att det såg bra ut,weeei!
Fick ig på provet i omvårdnad,tur att vi fick kompletera.
På morgonen var bussen ifrån mig försenad igen så jag fick skjus av farmor.
Hade matte på morgonen och eftersom ingen igår hann göra klart VG och MVG frågorna så fick vi nya frågor idag,men ingeeen fattade något av dom frågorna,så jävla dåligt för frågorna igår kunde jag ju så där rök mitt VG.
Vård och omsorg sen och då fick vi rätta varandras prov och jag somnade minst 3gånger,usch va trött jag var!
Lunch sen och det blev typ vitlöks pasta eller nåt,gott var det.
vi har nya namn till våra hot boys in school.
Mr.M  Möskille/Mr.J Mr.V ,haha jag dör!
Älskar vädret idag föresten,svettas ju :) biiig o lovve!
Ah nu har jag inte mkt mer att skriva,ha en skön kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0