Inte lika mkt bloggande.

Ah idag blir det nog inte lika mkt bloggande som igår inte.
Jag hade på morgonen matte och sen på vård och omsorg skrev vi prov som var typ 7sidor med massa frågor,öhm tjohej jag döör?! Sen hade vi lunch och ödet inträffade fan då!!!
Vi sitter och äter lunch och typ en stol ifrån sitter ett annat gäng,veem tror ni inte satte sig bredvid mig va?
Joo möskillen såklart! såg det inte först,eller jag märkte ju att nån satte sig bredvid mig men såg inte vem det var.
Sen skrev Martina på sin mobil 'ödet' och så kollade jag bredvid mig,over happy eller vadå?
Asså ni ska se killen,han är så hiiimla snygg! så vi försökte fördröja tiden lite så vi inte behövde gå,fast sen kom ju dom på att dom inte hade smink och då var vi tvungna att gå,tyyyppiiiskt!
jaja sen hade vi mentors tid och nästa vecka ska vi se film och äta piiiizzza.
Nationella(?) prov sen i svenska,skit nervös var jag,venne riktigt hur det gick,skrev mkt men så ska man tänka på språket,inledning,röd tråd,stavning,sammanfattning,egna tankar....omg!
Så jag har skrivkramp nu så hej då♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0