Later this year.♥

JAAG KAN FAAANIMEJ INTE FAATTTA DET! MITT LIVS BÄSTA BAND OCH MIN FAVORIT KILLE I HELA VÄRLDEN KOMMER TILL EUROPA DET HÄÄÄÄÄR ÅREET,JAG TYP GRÅTER OCH HYPERVENTILERAR!
först när Eve sa att jag skulle checka henns blogg så fattade jag först inte va hon mena när jag gick in där,sen när hon berättade så fattade jag först inte vilket band det är,sen när hon skrev Paramore så hoppa jag upp ur stolen och alla mina hundar bah kolla på mig,HahaH!


Haha Jag&Jossan!
PS.jag spelade inte wow då,pallar bah inte ändra namn.

Kommentarer
Postat av: Ahqcjbzevyyvezbjcqha

Great .Now i can say thank you!

2011-06-07 @ 08:16:03
URL: http://ahqcjbzevyyvezbjcqha.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0