Vår=Fota.

Fy fan va jag längtar till vår,inte bara känslan att det snart är sommar och snön börjar försvinna utan då ska jag och pappa eventuellt åka till Eva(en tjej på pappas jobb)och hennes man landställe och han ska lära mig lite mer om foto,han är ju proffs på foto ska ni veta,han har just vunnit ett pris för bästa foto och vann massa stereoanlägning.
Så coolt att få lära sig av ett proffs och inga såna där wannabe fotografer,haha så drygt.
Nej men ärligt kan nog läga in en bild på nån av hanns bilder sen om jag får :)
Han är specillt duktig på att fota närbilder på djur,insekter och sånt kul och det är det som jag vill kunna.
http://www.morgans.se/bilder/kvalitet_water.jpg
Såna här bilder SKA jag kunna ta,måste bara köpa ett bätte objektiv och ta lite lektioner och fixa photoshop,yup!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0