19/1-10

Åh jag lovade Jossan och Mimmi igår att blogga som faaan men så kunde jag inte eftersom jag inte fick ha datan,så himla typiskt! Och så lovade jag att göra det idag men då så sa dom bara att jag skulle glömma det,men haah gjorde jag det? ;) har ju faktiskt saknat bloggen,har haft fullt upp att lvla både min mage och dk på wow,wiiie geeek!
I helgen så var ju brudsen hemma hos mig,åt middag och kollade på 2012,hann inte se slutet bara för de skulle dra.
På söndan gjorde jag inte så mycket,eller jo jag spelade som faan.
I Måndags hände inget märkvärdigt,idag var jag hos tandläkaren och han spände bara tandställningen så jag kom precis till engelskan och där översatte vi recept som vi skulle ha med oss,jag tog glass cheescake.
Sista lektionen hade vi svenska och inget märkvärdigt hände där som jag behöver skriva här.
Hahah jo men Cissi ritade massa snoppar på i min bok där jag hade ritat Taylor York och vår lärare flipa ut på henne,lolz. Sen när lektionen var slut så frågade vår lärare vem Taylor York var och jag bah: Öhm det är en bandmedlem i Paramore,hon bah:Okej och han är snygg? jag bah:aaha. haha.
Måste lägga upp en ild på bby bara för det!

Åhhhhhhhhhhhhh han är för fin!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0