Sent.

Gud va dålig jag har blivit på att blogga asså,blir så nu när jag har en annan blogg att sköta.
Ska berätta va som hänt lixom...

Måndag:I måndags hände inte så mkt vad jag minns,hade fedt långa sovmorgonen. Efter skolan drog jag,Jossan och Mimmi till gymmet,så himla duktiga.

Tisdag:Ganska naize dag asså igentligen,när vi slutade så drog vi till gymmet och gymma kanske i en timme och sen drog vi till Tumba för att äta middag på donken,så klart!
Sen åkte vi tillbaka till skolan runt 5-6 tiden? och satt i skolan och lyssna på musik på spotify och va inne på facebook,Jossan sov. Kändes konstigt att vara i skolan så sent lixom.
Sen gick vi till matsalen och vänta på våra päron och andra i klassen,hade ju ett krismöte för vår klass är helt cp asså,tänker inte berätta mer för det är något emellan oss i klassen.
Satt och disskutera i typ 2h,så sjukt boring. Men när jag kom hem så tog jag en dusch och gick o la mig och läste.

Onsdag/Idag:Hände inte så mkt idag igentligen,vi bestämde med klassen att vecka 8 ska vi ha en filmstund i skolans biosal(ja dom har en äkta biosal med såna där stolar och bioduk)och beställa pizza och köpa massa godis,så tjockt naize asså. Nu pallar jag inte skriva mer,har absolut ingen lust just nu. Pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0