Weeekday!

Shit jag har fan inte bloggat på en vecka,sickt!
Igår så vare ganska skojsig dag måste jag säga,alla var typ glada(fast inte slutet av dagen)vi film på medicin i biosalen och så hade vi roligt i snön och vid lunchen. Mer hände inte igår,jo visst fan vi hade svenska andra lektionen och i början var jag med fett mycket men sen bah tuppa jag av,kunde inte hålla ögonen öppna!
Alexandra satt bredvid och väckte mig hela tiden men somnar ändå om,iaf efter lektionen och jag hade plockat undan alla mina saker och skulle precis gå och då stoppade Klara mig(läraren) och sa att hon ville prata med mig,hon typ fråga hur det var med mig och att jag hade somnat två gånger nu på hennes lektioner och om allt ät bra hemma,hahah höll på dö efter,ofta man frågar om det är något hemma? och som om jag skulle säga det till henne då? stupid.

Idag är det fredag och vi började med bild och jag är äntligen klar med mitt arbete,nu ska jag bara skriva processlogg och sen är jag helt done. Matte sen och jag var sjukt duktig på lektionen,har nog aldrig jobbat så mkt på en matte lektion förut. Vård och omsorg sen och halva klassen var i sjukhusrummet och borsta tänderna,asså vi skulle lära oss hur man borstar tänderna på en annan person,jag börja blöda fett mkt!
Lunch sen och vård igen efter och då satt vi i klassrummet och jobbade med frågor.
Adios!

tänd ett ljus för Haiti.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0