weei

Igår sov jag fan till 3 på dagen,asså det var så naize! ni borde testa,men det var för att jag hade suttit till 4 på morgonen och kollat på Vampire Diaries,älskar den serien asså.
Tog en dusch och gjorde mig klar för att vara med Sara,vi satt läänge i mitt rum och snackade en massa och så myste vi framför Knowing med läsk och candy.
Sen låg jag och läste Eclipse och hon skrev i min vänner bok,waisted igentligen eftersom jag vet allt om henne.
Ah men sen skulle hon typ hem och jag satte mig vid datan och kolla facebook sen gick jag och la mig på soffan och somna,vaknade runt kl.6 och gick o la mig i pappas säng.
Sen idag har jag mest kollat på nya serien av Melrose Place,kollade ALLTID på den gamla serien,nu är det ju ny med nya karaktärer,bara några är kvar från den gamla.
Sen fikade vi med mormor och kollade på tv.
Adiosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0