Kärleksfilmer slutar alltid lyckligt.

Jag hatar kärleksfilmer,alla slutar lyckligt,ALLA!
Och man blir så luurad,man ser filmerna och hoppas att det ska hända en själv men det gör dte inte,inte alls på samma sätt iallafall,det slutar inte lyckligt iallafall.
Det sägs att det finns nån för alla och att man måste ha tålamod för att hitta den rätta.
Mhm vrf skulle jag träffa nån som bor på andra sidan jorden?låter det rättvist? inte i mina öron iallafall.
Hatar att se alla söta par gå runt och hålla varandra i handen,pussa varandra,gå på bio...varför är det inte jag? ska jag kunna hålla 'han' i händerna så måste jag ha jääävligt långa armar asså för att få hålla i honom.
I just hate it,och jag ignorerar fan varje par just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0