Last day of work.

Sista arbetsdagen idag och jag fick en choklad ask,två rosor och ett tack brev,so sweet!
Träffa på Jossan i Centrum och vi gick och köpte min systers väska hon tjatat om ett bra tag nu för 550kr.
Fin var den men jAg vill häldre ha en Adidas väska,Puma är inte min grejj.
Åkte hem och packa snabbt sen drog jag och mamie till landet,kom till stavsnäs och åt middag där sen kom mormor och Erik och hämta oss med båten,så jääävla skönt det var på havet asså! solen var uppe hela tiden och man kunde sitta med linne.
När vi kom fram så tog vi en drink och satt i solen och snacka ett bra tag tills vi var tvungna att gå upp för att göra klart all mat tills imorgon kväll. Nu sitter jag vid datan och gör inte så mkt. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0