Bilder från Tunisien 2010.

är lite efter men nu tänkte jag lägga upp lite bilder från Tunisien och kaanske om jag orkar några bilder från midsommar och när vi var på morfars landställe.

-Första bilden i Tunisien. Rebecka,Felicia,Kevin,Linus,Mamma och Veronica.


-Utanför vårt hotellrum


-Rebban och Felicia vid poolen.






-hela gänget innan middan












-my boys,Linus och Kevin♥






-Jag och David.


-Fiskebåtar i hamnen.














så dt var några bilder från resan. saknar så jävla mkt. Lägger inte in bild på Mohamed för han är historia nu för mig,fick ett mejl från hans flickvän han inte sa något om och hon var inte dirket glad,hahh.
jaja livet är inte en lek hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0