NO INTERNET!

Sry har inte haft internet på typ en vecka nu så har inte kunat blogga.
Jobbet är trist som faan,sitter bara i typ 6h och ger dem frukost ibland och sånt skit,men man får pengar för det så det är klart att jag sitter där häldre och får pengar än att jag sitter hemma och inte får nåt alls.
Imorrn ska jag fika med brudarna, Mimmi kom ju hem från Tunisien för typ en vecka sen? så har massa att prata om med henne som dom andra två redan vet om och hon har massa att snacka om också.
Tänk att vi var i Tunisien samtidigt,ccolt va? haha.
Usch va jag saknar landet föresten,Sverige är så trist,alla är så tråkiga i Sverige!
Har inte hört från 'honom' på en vecka nu,tar kål på mig asså,men men det är väl bara att glömma och gå vidare,inte så lätt bara.
Och alla frågar hur jag mår osv. och jag vill bara skriva/skrika att dom ska sluta fråga eller att jag mår piss men att jag har ett fejkat smile på läpparna varje jävla dag för att dom ska få slippa se en deppig Mikaela. Jag känner mig så jävla uttorkad runt ögonen,känns som sandpapper. Och detta är inte bara för honom,allt i mitt liv suger bara just nu och det finns INGEN jag kan prata med,vet inte vem jag ska vända mig till riktigt. Alla säger att jag kan prata med dem om jag vill tala ut,men det är faktiskt inte så lätt att prata om det utan att det ska låta löjligt.
Fuck det här inlägget skulle inte bli ett deppinlägg men se hur det vart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0