Tidsfördriv.

1. Tre namn jag lyssnar till: Mikaela,mickis,mikan
2. Någonting jag tycker om med mig själv: mina ögon
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: min näsa
4. Detta är jag rädd för: mörker
5. Tre saker jag vill ha varje dag: musik,mat,sova
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: hålla en spindel,krama en clown,städa
7. Detta tycker jag om att göra: vara med mina kompisar
8. Detta vill jag göra just nu: sova
9. Bästa känslan: att vara riiiktigt glad
10. Värsta känslan: stressad
11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: har ingen partner
12. Är du en kärleksfull person? Ja
13. Jag vill gifta mig: ja!
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: flytta&jobba utomlands,skaffa familj
15. Min käraste ägodel: min kamera<3
16. Något jag vill ha i present: dekorera mitt rum och ett nytt objektiv
17. Detta har jag på mig just nu: tshirt och shorts
18. Favoritkläder: tajt
19. Favoritdjur: varg
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: pop,indierock...blandad musiksmak asså
21. Favoritlåtar just nu: Waka Waka med Shakira,The funeral med Band of horses...
22. Roligaste ämne i skolan: engelska
23. Stjärntecken: skorpinjon
24. En bok jag älskar: Night of house serien
25. En film jag älskar: finns många,men Transformers är en favo
26. Tv-program jag gillar: How i met your mother,Gossip Girl,The Hills,One Tree Hill...
27. Favoritdoft: omg Dior's 'Miss dior cherie' fan va gott den luktar!
28. Detta äter jag gärna: thaimat och lasange
29. Dricker helst: cider
30. Favoritgodis: cola flaskorna
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Grekland
32. Färg på mina ögon: brun och en grön nyans.
33. Min längd: runt 171cm
34. Jag tror på: --
35. Jag spelar: ibland world of warcraft,älskar spel.
36. Person jag beundrar: vet inte
37. Så här bor jag: röd villa
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Finns inga,mamma är crazy
39. Det här tänder mig: ?
40. Det här gör mig avtänd: --
41. Favoritfärg: röd tror jag
42. Favoritcitat: kolla headern.
43. En hemlighet jag vet: som om jag skriver en hemlighet här?
44. Bästa present jag fått: min kamera :)
45. Senast köpta skiva: oj det var lääänge sen
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: mina ögon
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mitt hår och min näsa
48. Udda förmåga/egenskap: öhm vaa?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: delfin
50. Vad lyssnar du på just nu? Be yourself med Audioslave,helt otroligt bra låt
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? shoppat,oljat in möbler,shoppat mer...
52. Var är dina föräldrar födda? BB tror jag.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? ingen aning
54. Vilken är din favoritrestaurang? har ingen favorit
55. När badade du i en pool senast? i Tunisien <3
56. Har du varit med i någon skolpjäs? yes
57. Hur många barn vill du ha? 1 eller 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? fjortis musik.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? tänker inte ens på det
60. Vad har du för TV-kanaler? Många
61. Har du åkt moped någon gång? Ja såklart
62. Har du busringt någon gång? ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? bara fallskärm
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Spanien?eller Tunisien?
66. Har du en egen trädgård? Ja ett körsbärs träd ;)
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? oj...jag vet inte.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej
69. Badkar eller duschkabin? hmm...båda
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? vet inte.
71. Favoritpizza? Fontana
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte sånt
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej,vafan..
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice? apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Mamie,åt nudlar
78. Favoritchoklad? Marabou
79. När röstade du senast? Vet inte!
80. När åt du en hemodlad tomat sist? föra helgen
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nej
82. Är du bra på matlagning? nej
83. Klarar du att tanka själv? Nej.
84. Har du beställt något ifrån shoppingprogrammen som går på reklamtv-kanalerna? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? ja
87. Vad var det senaste du handlade? trosor
88. Har du kräkts offentligt? Nej,inte vad jag minns :P
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Hitta den sanna kärleken såklart.
90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja
91. Har du ringt något betalnummer? Va?
92. Kan man vara vän med sitt ex? ja det beror på hur dt slutar...
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Minns inte
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Minns inte
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Har ingen
96. Vad har du i din väska? parfym,mobil,busskort....
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? läser o smsar
98. Vad är du tacksam för idag? vet inte
99. Var hittade du den här listan? Cissis blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Dom som vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0