Bring it on:All or Nothing

Kom hem från landet för ett tag sen och ser Bring it on nu med syster.
Älskar den filmen sjukt mycket,kan se om den hela tiden! Kommer ihåg när Sara&Carro sov hos mig en gång och så dansade vi ganska vilt i mitt rum till efterlåtarna på den filmen och så spillde vi ut cola över hela mitt golv och vi dooog av garv för det bah rann(?) ner för hela golvet och på min soffa och Sara tror jag det var som stod och skrek att vi skulle hämta papper,asså gud va vi garva!
Haha aja landet var nice,i Fredags och i Lördags var det inte så fint väder men vi hade mysigt ändå.

HAHAHHA asså bilden,jordgubben och Felicia passar ihop-båda är miffon.

















blev lite mkt foton men det dör ni inte av.
Gaash va jag ÄLSKAR att fota,makes me happy!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0