Chloe

Heey Bloggen!
Idag ar jag ju och shoppa med mamma,vi köpte två par flip flop(?) till oss,ja det ble bara det för det var i stort sätt det vi behövde till resan! Var på biblan innan och hämtade ut Törst av Rachelle Mead som jag hade reserverat och så lånade jag Allt för min syster(My Sister's keeper) finns på film dessutom.
Har sett trailern och den verkar as bra så den ska jag läsa.
I Metro idag fick man en biiiig affich på Eclipse postern(med Bella,Jacob&Edward) så den ska upp på min vägg.
Fick reda på idag också att biljetterna till Eclipse är släppta så jag och Sara ska köpa biljetter imorrn. PÅ kvällen fick jag gå veckans raid med guilden(tack Felicia för att jag fick låna datan för det!) sen senare såg vi The Day After Tomorrow,asg den är ju så braaa! alla typ klagar på att den är sämst men i love it! Jake Gyllenhaal är så gryymt sexig! Svenskt påbrå så det är inte så konstigt hallå?
kl är 2 och jag ska sova nu,såg nyss klart på Chloe med Amanda Seyfried,Julianne Moore och Liam Neeson och den filmen var helt störd men ändå bra.
Nej nu börjar mina ögon stängas mer och mer så vi hörrs imorrn!♥
http://img2.timeinc.net/people/i/2006/features/magstories/060626/jake_gyllenhaal.jpg
hur kan man motstå?

Kommentarer
Postat av: Georgjennifer

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

2011-05-10 @ 12:36:56
URL: http://georgjennifer.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0