Ovärd dag.

fett ovärd dag det har varit idag,så onödigt att åka till skolan.
Fick sluta runt 11 tiden,haha!
hade matte och då jobbade jag faktiskt med kordinatsystem och så snacka Yvonne med mig och Mimmi om provet och vi ska får göra det på Fredag,wiie!
Ehm vård sen och istället hade vi en låång mentorstid där alla var lite flamsiga,till och med vår lärare Ramin haha.
Fick G i Engelska och jag ska bajsa snett på tanten,vart inte nöjd alls,hatar henne! har slitit för engelskan för det är mitt favorit ämne så får jag G? amen tack så jeeevla mycket lixom. Då känner man lite att man kämpat i onödan,tycker det är så jäävla fucking dåligt att dom dömmer efter nationella provet,usch skolan kan fan ta sig nånstans,ska jag hoppa av`? hmm har tänkt på det...thihi driiiver!
Antagligen får pappa hjärtinfarkt nu om han läser det där,hahah! Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0