Dag 4-lite sent

Sry att jag inte skrev "day 4." förut men jag hade inge ork att sitta vid datan.
Direkt när vi gick upp så skulle vi iväg på isen med massa andra folk,Moster kom också.
Vi hade as trevligt,jag,Sofia,Felicia och Rebecka drog upp i bergen och klättra långt upp.
Grilla korv och fiska strömmig och torsk,strömmingen åt dom vuxna och torsken åt vi sen till middag.
Öhm när vi började äta så kom mamma och pappa också.
Sen gick jag,Felicia,Sofia och Rebecka på en promenad och Sofia fick låna min kamera,hon vill också ha en :)
Ja sen hände inte så mkt mer,hade mega trevligt och vi var ute på isen nog mer än 3timmar iaf.
Solen var ju uppe hela dagen och i slutet svettades jag som fan,lol.
Ni ska se när alla ska åka hem,ser så coolt ut när alla åker på sina skotrar på isen bredvid varandra.
Sen hände något as kul! isen är ganska slaskig nu och vi fastnade med vår skoter och så var vi tvungna att putta på och mamma ramlade rakt i slasket och kom inte upp,hahahah! jag dör....
Sen fastnade typ alla andra med sina skotrar så vi alla fick hjälpa varandra,Martin som har den bästa skotern fick åka runt och hjälpa alla. Sen efter en låång stund kommer Bjurfors i full fart och Jane kör som en galning,Eva som satt bakom honom var dyngsur baktill och Oscar som satt bak i släden var heeelt dyngsur han med,såg så jävla kul ut.
Såg mufflon också på vägen hem!
Sen stannade vi i byn lite snabbt och tog in hästen(fing) och Åsnan(pluto) och så stannade vi där med Magnus och Madelene och Phil och Maibrit.
Ah sen hände dte inte så mkt mer den kvällen,åt middag och till efterrätt blev det mormors hemgjorda semlor.
Sen såg vi World Trade Center och jag blir så jävla gråtfärdig när jag bara tänker på den dagen,domedagen som många kallade det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0