Lördag.

Ska skriva kort om min Lördag med min bff Sara.
Jobbade ju på dagen och kom hem,spela sims och sen gick jag och träffa sara,vi lagade middag hemma hos henne,pasta med bacon och nån sås,reaally mumsigt!
Älskar att sara kan laga mat då kan hon alltid laga mat till mig när vi flyttar ut tillsammans,haha ja vi ska bo tillsammans i en lägenhet. omg låter som vi är ihop?! lagar mat...bo tillsammans,ah nej men så är det intee.
Sara är min bästa vän och vi är som systrar♥
Det var ju bara vi två hemma hos henne så det var höögsta volym på melodifestivalen och vi vart ju heelt crazy när Salem börja sjunga,asså han sprider glädje den killen.
Sugit att Anna vann,fy fan. Så himla söt Alexander Rybak är föresten,helt nerkärad är jag i honom!
Som kanske mina vänner vet så älskaaaar jag killar med käckben,asså så himla sexigt? och Alexander har peeerfekta käckben,haha.
Sen såg vi Step Up 1 på det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0