Oscars Galan.

Någon som såg Oscar galan igår kväll/natt?
Jag ville se men föra året jag såg somnade jag bara och såg bara i början när dom gick på röda mattan i typ två timmar. Checka in allas klänningar,så jääävla fina!

Kristen Stewart och Miley Cyrus!
Kristen Stewart Miley Cyrus
-Anna Kendrick och Kate Winslet
Anna Kendrick Kate Winslet
-Rachel McAdams och Penélope Cruz
Rachel McAdams Penélope Cruz

Meryl Streep Cameron Diaz
-Gerard Butler(thats my man! muums!) och Syskonen Gyllenhaal(som har svenskt påbrå)
Gerard Butler Maggie and Jake Gyllenhaal
-Sandra Bullock och über heta Ryan Reynolds
Sandra Bullock Ryan Reynolds
-Sarah Jessica Parker&Matthew Broderick  och Amanda Seyfried
Sarah Jessica Parker and Matthew Broderick Amanda Seyfried

Vem tycker du va bäst klädd?
Jag kan inte riktigt välja mellan Kristen Stewart,SJP,Kate Winslet och Penélope Cruz.

Grattis dessutom till...
Christoph Waltz som vann Actor in a Supporting role för sin insats i Inglourious Basterds.
Sandra Bullock vann Actress in a Leading Role för filmen The Blind Side
Animated Feature film vann Pete Docter som gjorde UP
Avatar vann Cinematography

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0