Röda Converse.

Ja nu är dom äntligen mina,big love!
Var i Huddinge idag med mamma och pappa för vi skulle hämta en data och lite sånt och sen fick jag mina converse och pappa sa 'wannabe Anna Bergendahl' haha fett gay!
Igår var vi och å middag hos morfar och Eva i stan och man fick lite presenter sådär till påsk,fick en hel väska men massa sminkredskap,smink,tvål,halsband,armband från Teneriffa.
När jag,mamma och moster åkte hem sen så när vi satt på bussen så var det trafikstopp för att dom höll på att bygga i vägen så vi fick ta en omväg. När vi kom fram till en gata så var det bilar hela vägen så det var sjukt nära att vi skrapade bussen mot en bil där,usch va hemskt det måste ha vart för chaffisen.
Men det gick bra men sen så gick det inte längre så vi fick gå upp till tunnelbanan. När vi kom hem såg vi Män som hatar kvinnor men sen var det bara jag kvar för alla gick och la sig,la mig runt 3 tiden och läste klart min bok som är så jävla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0