Shopiiing

Var i skäris idag med Jossan och Martina,köpte en "boyfriend kavaj" som det kallas och leggings.
Sen till lunch delade jag och jossan på en stor toast och Martina tog en taco tallrik som jag också åt av sen,mitt nya smeknamn är Joey för att jag äter så mcyket som honom.
Nu sitter jag här,fortfarande lika shopping galen och kollar kläder på internet.

Så snyggt tillsammans! Topp 99kr kjol 200kr
Bikinin ska jag be mamma köpa. Överdel 129kr och underdelen 99kr.

Ringen är en mååste i sommar! en biiig one! 30kr från H&M




Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej



Jag såg att du tidigare varit med och tävlat om ett tandblekningspaket. Tänkte därför tipsa om ett par tävlingar som lottar ut gratis tandblekningsprodukter. Yoursmile som de heter har en stor tävling där man kan tävla om 50st(!!) tandblekningspaket (alrt.blogg.se) men där är det säkert många som deltar. De har även en tävling på en blogg hos Dorion (daredesign) där de lottar ut ett paket per 100 personer som deltar.



http://alrt.blogg.se/2010/march/yoursmilese.html

http://www.daredesign.se/blogg/#post934



Var med och tävla du med så blir det fler priser, tipsa även dina läsare för ännu fler priser i Dorions tävling!



Kram

/Josefin

2010-03-02 @ 23:48:01
Postat av: Abdullahmaia

This is a truly fantastic site, which I stumbled upon through google, I must say it has been a pleasure viewing this site and I am very happy that I found it, excellent content, keep up the good work and good luck.

2010-12-14 @ 11:38:46
URL: http://abdullahmaia.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0