Lördag.

Igår gick jag upp runt 12 tiden,ganska bra tid när jag gick och la mig runt 4 i Fredags.
Satt och kollade på ett ap program på tv:n,asså det är tjockt kul att kolla på såna där ap program!
Ah men sen drig vi och handlade massa saker till hemmet och sen till Maxi där jag letade som en GALNING efter The Notebook men den fanns för fan inte så jag ville bah ställa mig och böla mitt i Maxi,nja kanske inte direkt men nästan. Fick istället En Vampyrs Bekännelse med Tom Cruise och Brad Pitt,muuuums va sexiga dom va ;)
Sen satte jag och pappa oss och såg en bra film med Kate Beckinsale som är gryyyymt sexy.
Ungefär när filmen va slut ringde sara o frågade om vi skulle göra nåt,så då såg vi Paranormal Activity och sara höll på dö,hahah! sen satte vi på en vampyrs bekännelse som vi inte riktigt orkade kolla på så vi satt och kollade på mina gammla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0