Nice dag

fett nice dag,matte på morgonen som inte var så nice och sen vård i typ tiiimmmar så jag somnade några gånger,så skönt! sen lunch och det blev pasta med curry som var gött men det gjorde ju fett ont i tänderna eftersom jag fick min tandställning igår,fy fy fy!
Mentorstid sen och då snackade vi lite om allt möjligt och sen slutade vi för på samhälle hade vi håltimme och så fick vi skippa medicin för vi hade redan sett den där filmen hon skulle visa.
Drog till Tumba C och lånade böcker med Jossan och Martina,fick bara med en bok hem för dom andra jag vill eha fanns inte. Idag fyller min käraa papie år så vi ska äta ute ikväll.

Kommentarer
Postat av: Baby Boomers

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-06-04 @ 13:21:08
URL: http://baby-boomers.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0