Överkänslig idiot.

Gaah fan va nice med ledighet!
Hade NP i matte igår och det gick åt helvete.
Jag svär jag satt nääästan och grät igår,kom ut ur toan och satte mig bredvid mimmi och martina så fick jag nästan tårar,saken är den att jag har min mens och då blir jag överkänslig,börja babla om hur hemsk jag ser ut oh blblala.
Hahaha så jävla gay jag är.
När jag kom hem satte jag mig vid datan men sen kom syran hem så då gick jag upp och la mig i min säng och kollade på filmer,Vampyrens Bekännelse och halva Lilo&stich haha den filmen är så söt!
Sen pallade jag inte kolla på film längre så jag läste boken som vi fick i uppgift att läsa och den är faktiskt ganska bra,thiiih Jossan hade rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0