30 days of challenge

Dag 1 – En bild+ kort fakta om mig.
Dag 2 – En kändis jag vill träffa.
Dag 3 – Min favorit årstid och varför.
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.
Dag 5 – Typ av killar jag faller för.
Dag 6 – Någonting jag vill ha mer än nått annat just nu.
Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 100 000 kr.
Dag 8 – Mitt andranamn – och vad jag tycker om det.
Dag 9 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 10 – Meningen bakom mitt bloggnamn.
Dag 11 – Min bästis
Dag 12 – En bild på mig idag och vad jag hade på mig
Dag 13 – Någonting jag oroar mig för.
Dag 14 – En bild på ett ställe jag vart på.
Dag 15 – Mitt drömbröllop.
Dag 16 – En bild på mig själv för två år sen.
Dag 17 – Någonting jag ångrar.
Dag 18 – Min första kyss
Dag 19 – Favorit band
Dag 20 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.
Dag 21 – Vad jag åt idag.
Dag 22 – Min favorit plats.
Dag 23 – En bild på det jag köpte senast.
Dag 24 – Min favorit film.
Dag 25 – En bild på mig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 26 – Mitt syskon
Dag 27 – En låt som får mig att gråta.
Dag 28 – Mitt favoritprogram – och varför.
Dag 29 – första kärlek
Dag 30 – Innehållet i min väska.

typ alla bloggerskor har dom här "30 days of challenge" tyckte det var en rolig sak eftersom man kan få bloggtorka ibland. Bara så ni vet kanske det inte kommer varje dag,men ska försöka!
Börjar när jag kommer hem,elr beror på när jag kommer hem,annars gör jag det imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0