Dag 2-En kändis jag vill träffa.

fan jag kan verkligen inte bestämma det,tyvärr. Jag skulle verkligen vilja träffa Chester Bennington som är sångare i Linkin Park för liksom han är verkligen skit cool och bäst helt enkelt. Men jag vill också träffa Hayley Williams och resten av gänget av Paramore. Sen skulle jag döö om jag fick träffa Ian Sommerhalder. Han verkar skit rolig och helt underbar på riktigt.


Men nej jag tror jag skulle vilja träffa Hayley,hon är verkligen min förebild genom allt och hon verkar verkligen vara den mest jordnära person jag någonsin varit med om,hon verkar också skit rolig och snäll.
Så jag säger nog Hayley Williams från Paramore.
Sen skulle jag också dessutom vilja träffa hennes bandmedlem Taylor York,min stora kärlek!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0