Dag 3 –favorit årstid och varför.


Vinter är helt klart min favorit årstid. YES ni läste rätt.
Okej kan hålla med om att här där jag bor är inte vintern så rolig,kallt om fötter,man blir dyngsur varje gång man går utanför dörren,händerna blir helt röda och dessutom näsa och öron. Men varför tror ni att det är så då? jo för att vi alla bryr oss för mycket hur vi ser ut. När jag är på landet har jag väärldens fulaste byxor,skor och allt det där men goosh va jag inte fryser!
Tänk julafton,med julklappar och allt det där extreemt mysiga,hela familjen och släkten är samlade och äter middag,iii jag längtar! Och sen nyåååår! wohho va jag längtar.

Sen är vintern så jäävla mysig på landet,vi åker ut på isen vaarje dag med skotrar och grillar korv,dricker varm oboy,fiskar i isen,åker ut och bara umgås med massa folk från alla öar. lovar det finns INGET bättre!
Som föra året då åkte vi mitt ute i skogen och börja gräva en stooor gropp i snön där vi alla satt och grilla,som ni ser på bild 4,så himla myysigt!
Haha nej men ärligt föra vintern var oslagbar,tror det var på sportlovet vi åkte ut,då var vi minst 20 pers med ca 8 skotrar,det var ganska mäktigt.
Hahah åhh gud när vi skulle åka hem,vilken jävla kaos! snön hade smält så mkt att alla fastna i isen. Och dom flesta fick gå och det var stooora vattenpölar överallt,hahaha åhh mamma hon skulle puta(?) på där bak så ramlar hon rätt i en stor vattenpöl och blir dyngsur,oherregud vad jag garva åt henne!


10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0