Ditt inlägg Victor.

http://blogg.veckorevyn.com/bt_cache/151/f/2010/04/coca_cola_large.gif
Victor ville att jag skulle skriva om coca cola,hahah vilken fantasi killen har asså.♥
Men ja nu hörni ska ni först få läsa lite om den goda drickan från mina egna ord,sen får ni läsa lite fakta.
Coca cola är nog en av mina favorit drickor(efter cider) den passar liksom till allt och är man törstig köper man alltid cola och inte vatten liksom? cola är nåt vi nästan alltid har hemma i familjen.
Coca cola är också en dricka som oftast blandas med alkohol och som är ganska populärt.Yum!
Nåt ni borde testa föresten är coca cola och redbull,jäävlans gott asså.
Ah men nu till faktan för jag pallar inte skriva mer...

Fakta:
Grundades av The Coca-Cola Company året 1892.
haha nu vet ni!

Kommentarer
Postat av: Mr V

Bästa inlägget i din blogg någonsin, alla kategorier!

2010-11-03 @ 19:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0