Gå och lägga sig?

Tror fan jag ska gå och lägga mig och kolla på Sex and the City 2,helst nu men då måste man gå upp sen för att äta middag så får nog göra det efter maten. Är så jävla slut asså,första skoldagen och jag kunde inte sova inatt.
Heemskt vare att vakna imorse när man dessutom egentligen hade sovmorgon. Brukade ju alltid gå och lägga mig runt 4 varje dag på lovet och gå upp runt ett-två tiden,usccha nu är det sova elva-tolv och gå upp halv 7.
Har suttit och snackat om känslor med Victor nyss,förstår mig inte på killar asså? dom pratar aldrig om sina känslor för varandra och om tjejer,huuur? jag skulle dö om jag inte fick prata om mina känslor för tjejkompisarna.
Känns lite konstigt för typ alla mina tjejkompisar vet vem han är men ingen av hans polare vet vem jag är,huum är inte det ganska konstigt?
Aja nu ska jag gå och hjälpa mamma med middagen. Puss!♥

Kommentarer
Postat av: http://eerikandersson.blogg.se

alltså nej, jag pratar ju med mamma, men hon kan inte göra nått. det är pappa som skämmer bort honom, betalat skitmycket åt honom.



problemet är att jag träffar pappa typ en gång i månaden. och det skulle kännas fel att bara kräva pengar då :S

2010-11-08 @ 18:21:09
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0