Helt normal dag.

Matte på morgonen,alltså det är verkligen plågeri! hur kan man koncentrera sig på morgonen?
Etik sen och halva klassen låg och sov,hahah. Såg nån film som faktiskt väldigt intressant men ändå kunde inte folk hålla ögonen uppe,jag somnade minst två gånger och när man vakna till såg man alltid flera som låg med sina huvuden på bänken,hahah. Svenska sen och vi fick tillbaka våra svenska prov,VG fick man men ska komplitera en G fråga. Lunch sen och jag trodde det va vanliga fiskpinnar,meeen när jag sätter mig och börja skära är det lax,euuw?vidrigt,så det blev potatis med filsås istället.
Sen drog Mimmi hem så då gick jag och Jossan ner till cafeterian och spela kort,sen kom Sarah så då spelade vi Uno och ah det är fan skit kul ju,haha fan va vi garva för till slut vart man i lag och försökte få ut den andra osv.
Mentors tid efter det och sen slutade vi eftersom vi inte hade nån samhälle,mkt nice.
Nu är jags vintrött,höll på somna vid matbordet,uscha!

Kommentarer
Postat av: Lauritsbettina

Brilliant site. Cheers.

2011-02-28 @ 20:22:57
URL: http://lauritsbettina.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0