Huuuuuur?

Är helt jävla slut,somnar på tanjentbordet snart. Har försökt fatta hur man lägger in bilder från mobilen till facebook och jag blir faaan gaalen snart,jag vill bara slänga skiten i golvet. Har ju Nokia xpressmusic 5800 så det är ju inte så som man gör med iphone och dom där,jävla skit också!
Har kollat runt på sidor som en galning,skrivit till folk,ffaan jag ska veta!
Annars har dagen varit rätt nice,hade matte på morgonen som kanske inte var sådär nice, sen msk och vi snackade om massa saker,typ dödsorsaker i U-länder,hur männen behandlar kvinnan,vem som betalar räkningar osv.
lunch sen och det var nån köttfärsröra med nudlar,var faktiskt ganska gott.
Juuste fick min present innan msn också av tjeeejorna,lite body lotion,och sån där skrubb skrubb kräm som man har i duschen och mascara,exxxakt vad jag behövde. Sen hade vi engelska och då såg vi bara klart filmen,The lovely bones och sen snackade vi lite om den och boken. Efter det slutade vi,spööregnade ute så jag fick värsta brain freeze när jag gick hem,fy det var inte kul. Nu sitter jag med bara tröja och filt,riktigt mysigt men jag fryser om benen. Aakej nu ska jag fortsätta med min CP mobil.
Har nån av er läsare en NOKIA XPRESSMUSIC 5800,skriv hur man laddar upp bilder på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0