Kort dag.

Historia på morgonen,gillar faktiskt den lektionen för det är intressant.
MSOK sen och då disskuterade vi om om omskärning i andra länder och fyfan va hemskt det är,alltså det gör ont i en själv när man pratar om det,alltså tänk smärtan? nej tror fan inte det går ens. Män är fan idioter,äckliga svin rent utsagt,fan om jag fick bestämma skulle jag fan skära av deras jävla kuk och sen sy på skiten när de fick fru och skulle ha sex för första gången! Asså jag blir så arg att jag ser rött,varför ska kvinnorna få ha smärta och inte männen? snacka om fegt. Ah nej bäst att jag inte skriver mer nu för då kommer jag väl bli så arg att jag tar sönder nåt. Hade iaf lunch sen och det vart köttfärssås med pasta,helt okej faktiskt.
Fick sluta sen för vi hade egentligen håltimme så vi fick skippa sista lektionen och gå hem för engelska läraren,riktigt nice. Drog till tumba centrum och kollade lite kläder och skor,mååste ha skor typ nu?
Nu fryser jag som fan så ska göra mig varm oboy. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0