Mutants

handling: Det slutliga pandemin har nått Europa. Inget verkar kunna stoppa det muterade viruset som sprids och förvandlar människor till primitiva och blodtörstiga varelser. Två överlevande, Marco och Sonia, beger sig till en hemlig militär forskningsstation i ett ödsligt bergsområde för att få hjälp. Men på väg till forskningsstationen blir Marco smittad och börja sakta men säkert förvandlas. Sonia som väntar deras gemensamma barn står nu inför det faktum att hon förr eller senare måste slåss mot sin värsta fiende, mannen hon älskar.
Min åsikt:
helt okej film,lite små hemsk att hon måste döda mannen hon älskar. Gillade inte att det stod hela filmen ungefär på baksidan,liksom man fattar ju helt klart när det står att hon måste döda mannen hon älskar,hela filmen går ju nästan ut på det.
Men den var lite småäcklig sådär,men jag vet inte om jag skulle tipsa den till folk för den var verkligen inte så bra. Men den var ju inte den sämsta jag har sett.
betyg: 3/5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0