Nattens lekar.

http://www.bokia.se/jackets/large/16/9789174230116.jpg
handling:

Nattens lekar är andra fristående delen i Sherrilyn Kenyons actionspäckade serie om de Mörka jägarna.
En av de farligt vackra och lockande mörka jägarna är Talon, en krigare som sedan århundraden är ute efter hämnd på den keltiska klan som en gång förrådde honom.
I sin jakt på daimoner och för att rädda de stackars mänskliga själar de fångat möter han Sunshine Runningwoolf. Sunshine är förförisk, vacker och sexig, och vill inte ha ett fast förhållande. Den perfekta kvinnan för Talon med andra ord. Men ju mer tid han tillbringar i hennes sällskap desto mer drömmer han om kärlek och familj. Detta är ytterst farligt för dem båda eftersom Talons fiender vill förgöra både honom och alla som står honom nära.

min åsikt:jag ÄLSKAR den här serien så sjukt jävla mycket. Fast måste säga att bokens titel är ganska pinsam,speciellt om man sitter på bussen elr på tåget och läser,hahah.
Men ah det här kallar jag äkta kärlek,inge mesig romans om man säger så,dom kan inte leva utan varandra och båda skulle kunna dö för den andra. Allstå boken är riktigt fin och romantisk.
Och Talon,yum va snygg han är i mina ögon(såklart!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0