Ramar från Ikea.

Jag vill så gärna dekorera mitt rum med mina egna bilder meen jag behöver snygga ramar,har hittat några snygga på IKEA men jag åker fan aldrig ditt,så sjukt synd för jag vill veeerkligen ha ramar,tyyp nu!
Så jag kan få sätta igång med mitt rum nångång,fan va taggad jag blev. Vill göra det i helgen.
Skulle vilja ha sån där på andra bilden där jag kan skriva ut massa kompisbilder osv. Åhhhh jag vill ha!
RIBBA Ram svart Bredd: 25 cm Djup: 4.5 cm Höjd: 25 cm Bildbredd: 23 cm Bildhöjd: 23 cm Passepartout innermått B: 12 cm Passepartout innermått H: 12 cm  DROPS Collageram för 7 kort svart Bredd: 13 cm Höjd: 113 cm Bildbredd: 10 cm Bildhöjd: 15 cm



FJÄLLSTA Ram mörkbrun Bredd: 34 cm Höjd: 44 cm Bildbredd: 30 cm Bildhöjd: 40 cm Passepartout innermått B: 20 cm Passepartout innermått H: 29 cm
RIBBA Ram  Bredd: 52 cm Höjd: 25 cm Bildbredd: 50 cm Bildhöjd: 23 cm Passepartout innermått B: 12 cm Passepartout innermått H: 17 cm
älskar dom nedan,dock en annan färg kanske?
RIBBA Ram  Bredd: 52 cm Höjd: 52 cm Bildbredd: 50 cm Bildhöjd: 50 cm Passepartout innermått B: 29 cm Passepartout innermått H: 29 cm  RIBBA Ram  Bredd: 52 cm Höjd: 52 cm Bildbredd: 50 cm Bildhöjd: 50 cm Passepartout innermått B: 29 cm Passepartout innermått H: 29 cm




Kommentarer
Postat av: Jensoline

Awesome site!

2011-03-18 @ 19:09:37
URL: http://jensoline.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0