shakespeare.

sitter i skolan och har håltimme,började 10 idag och jag haatar att mamma alltid ska ringa och väcka mig typ en halvtimme innan jag går upp för att se vad jag gör,då kan man inte somna om och man är inte så glad då.
Hade svenska och då fick vi se klipp från våra pjäser och min verkar skiiit bra,minns inte vad den hete men det var sjukt mycket skådisar i den som man kände igen,lite kul! Så jag är extremt nöjd med min pjäs.
Sen fick vi se lite av Romeo och Julia,asg va gullig Leonardo ärrr!! och snygg...
Omvårdnad sen där vi fick oförberätt(?) prov på stroke som vi sen gick igenom. Nu har jag håltimme för resten av klassen har matte,fett tråkigt jag har nu,ska läsa lite bloggar tror jah.
Harry Potter ikväll med Sara och Hanna,hjäälp va taggad jag är!!!
bloggar mer senare ikväll,kommer hem sent.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0