Shopping




(köpte föra helgen)

Är helt slut,en heldags shopping från kl.13.00 till ca 17.00 är gaanska jobbit.
När vi skulle åka hem och satt på tåget satte jag på mig min fluff mössa och tanten bredvid mig satt och kollade på mig men jag såg inte det för lappen på mössan var ivägen så såg jag hur Sara satt och småfnittra så jag kollade åt höger sida och såg att tanten satt och stirra på mig så jag fick värsta konstiga reaktionen och kolla konstigt på henne och då börja både jag och Sara dögarva,som tur märkte inte tanten det men goosh va kul det var. Bestämde mig för att följa med till Saras träning och satt där i 3h och lyssna på musik,smsade med Jocke ibland fast han tränade så blev inte så mkt av det,smsade med Becka också och shit va jag garvade åt oss,fyfan va kul. Fick skjuts hem av Martinas mamma,åt middag och sen satt jag med mamma och syrran o såg på CSI och sen pensionärs jävlar och fy faaan va vi garva,länge sen jag garva så mkt.
Nu ska jag vara social med Becka,Jocke är dum som är osocial.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0