stressig fredag.

Okej nu har jag lite kvar att göra,måste skriva om min historia inlämning som jag lämna in men som min lärare aldrig fick,kul liksom. Sen har jag en till historia inlämning som ska vara klar om typ 1h som jag inte ens börjat på,asså fy fan jag orkar inte ens bry mig längre. Sen har jag halva huset att städa. Senare ikväll(typ inatt) när vi är klara hemma ska vi fika lite och jag ska få öppna paket eftersom mamma ska åka iväg imorrn så vill hon vara med när jag öppnar det :)
Mamma ska på hundkonferens med Sofia hela helgen,kommer hem på Söndag natt så när hon frågade om det var okej för mig sa jag att jag isåfall ska få ett litet paket innan hon åker,så det ska jag få öppna idag,naaice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0