Strömavbrott i botkyrka bara?

Heeey pluttisar,har ni fortfarande strömavbrott? Det har börjat komma tillbaka till vissa men inte många.
Jag märkte det inte ens om jag ska vara ärlig,familjen kommer hem och säger att det är strömavbrott på andra sidan vägen,sen ser jag på facebook hur alla har strömavbrott. Vi slapp! phew vet inte vad jag skulle göra om jag inte fick sitta vid datan. Men tydligen hade strömmen gått tidigare när vi inte var hemma,men det var konstigt eftersom jag sluta 09.00 idag,haha aajja!
Drog ner till tumba C med familjen,fick med mig en mysig långärmad tröja med mig hem,det är nice!
Åkte sen hem till mormor och hälsa på med fika och kaffe,hon har ju ingen el stackarn. Farmor var också där och fika med oss. Sen när vi kom hem åt vi en jätte god soppa som pappa gjorde,guud den är farligt god.
Nu sitter jag och pluggar med Büsra,vi gör omvårdnad och etik. Är dock klara nu och ska nu börja med MSK,duude jag tar död på mig själv snart,tur att det finns nåt som heter musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0