Tidsfördriv.

Namn (För & Efter): Mikaela Åström
Smeknamn: Micks,mickis,mikan
Ögon: brun/grön
Längd: 1.70 sist jag checka
Syskon: 1 syster
Tycker du om att sjunga på toaletten?: nej bara i duschen
Födelsedag: 13 November
Stjärntecken: Skorpinjon
Bor: Sverige
Kön: Kvinna
Civilstånd: singel
Vilken bil har du haft/önskar du dig?: en bubbla.
Film: Finns för många.
Favoritlåt: Just nu är det radioactive av Kings of leon och burning in the skies av LP.
TV: 5an och tv400
Favoritnummer: --
Färg: blå tror jah
Planerar du att skaffa barn?: nej verkligen inte.
Vill du gifta dig ?: Ja nångång
Vid vilken ålder vill du skaffa barn?: inget planerat,ska ha levt mitt liv först.
Hur gammal vill du vara när du gifter dig?: När den rätta friar.
Kommer du att ha barn när du gifter dig?: nej hoppas jag inte
Skulle du kunna vara otrogen mot någon?: Aldrig i hela mitt liv

Om dig som person:

Vad tänder du på?: kindben
Hur långt är du beredd att gå på första daten?: ingen aning,beror på verkligen.
Hur skum är du?: Yes
Vilka 6 personer gillar du mest och litar till 100% på?: Finns bara Sara<3
Vad tycker du om själsfränder?: finns det?
Är det rätt att flirta när man har pojkvän?: Nej fyfan
När grät du sist?: kommer inte ihåg.
Har du någonsin badat naken?: ja
Sover du med gose djur?: hehh jaa.
Har du några piercings?: Öronen och funtar på i naveln
Vad är dom 4 sista siffrorna i ditt telefon nummer?: 0051
Vart vill du åka på din smekmånad?: Ingen aning. Jo Grekland.
Vad är det första du lägger märke till hos det motsatta könet?: vet faktiskt inte,kläderna tror jag
Vilket är det bästa råd du någonsin fått?: "tveka inte,kör bara och ha kul.Tveka inte"
Har du vunnit något speciellt pris?: Nja vet inte
Vilken är den värsta sjukdom du har haft?: har inte haft nån speciell sjukdom.
Säger du något speciellt när du är arg på någon: ja typ
Har du några fiender?: tror inte det,nej
Vad är du mest rädd för?: förlora någon antagligen
Om E.T kom och knackade på din dörr. Vad skulle du göra?: skrika som en idiot.
När känner du dig som vackrast?: När jag har på mig något riktigt fint.
Har du några husdjur?: En katt,fyra hundar(fast alla bor inte hemma just nu)
Har du haft tråkigt när du gjorde detta testet?: Ja eller hade inget att göra.

Lista tagen av Cecilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0