Ledig på en fredag är inte dumt.

Har varit ledig hela dagen,Hade ingen svenska på morognen och sen ingen omvårdnad sen har jag ju ingen matte på fredagar och runt 10 låg jag i sängen och smsa med Mimmi,då fick jag sms från vklass där det stod att vi inte skulle ha nån msk,jag typ hoppa ur sängen av glädje,så då låg jag och slappa ett bra tag och sen gick jag upp och börja stooorstäda mitt rum och rensade allt,så nu är det riktigt fint. Lite tomt bara eftersom jag har tagit bort alla mina posters på väggen men snart kommer det sitta fina ramar med fin fina bilder där istället.
När jag var klar tände jag massa ljus och låg i sängen och läste,myyys!
Ikväll blire hjälpa till hemma som gäller,storstäda hela huset och sen ska vi handla allt till imorrn.
Faaan vet inte vad jag ska ha på mig imorrn! klänning? asg nej jag vet inte.
Tror jag ska ta o se idol för första gången ikväll,vi får se om jag hinner.
Föresten jag har fått skit mkt brev den här veckan,fick två brev av morfar och Eva,ett brev av mormor,ett av min kusin Becka och idag fick jag brev av Ann-Catrine och Håkan,thihi va glad jag blir asså.


Sex and the City 2 i brevlådan är gaanska nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0