White Fang

http://img.listal.com/image/1459103/600full-white-fang-screenshot.jpg



Handling:
Ethan Hawke gör huvudrollen som en ung man som försöker hitta guld i Yukon för att fullfölja sin fars sista önskan.
På resan dit, träffar han en vän som kommer att förändra hans liv för evigt, en varghund som heter White Fang. Den unge mannen måste nu lära sig att tämja ett vilddjur, och samtidigt försöka växa upp och bli en man. Hyllad av kritiker som en enastående familjefilm, ett spektakulärt vildmarksäventyr
Min Åsikt:
faktiskt en av mina favorit filmer,jag är ju en vargmänniska och ääälskaar vargar,har alltid gjort det.
Älskar filmen sjutk mkt och fick nyss reda på at det kommit en tvåa,jag döör! sitter och kollar på den nu.
Men tyvärr hittade jag ingen trailer för filmen men klippet ovan är en jätte hemsk scen från filmen då White fang's mamma dör,so sad!
Men ni borde veeerkligen se den.♥
Betyg: 5/5

Kommentarer
Postat av: CARRO

SVAR; haha nej fan va kul :D

2010-11-28 @ 21:57:46
URL: http://carolinenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0