Nu kan jag äntliigen blogga.

Nu kan jag äntligen blogga.
I Torsdags slagga jag ju hemma hos Sara,vi satt typ och kolla lite på tv sen satte vi på sagan om ringen och proppa i oss grönsaker med dipp och cider,riktigt mysigt var det. Sen höll båda på och somna i soffan så vi bestämde oss för att bädda ner oss i sängen och kolla i hennes rum istället men hon somnade typ hela tiden den skiten,haha.
På morgonen runt tolv tiden gick vi upp och åt frulle sen kommer jag fan inte ihåg va vi gjorde,jo vi satt och spela nå spel som var likt fyra i rad,jag vann en gång bara. Sen fick hon för sig att hon skulle locka mitt hår och jag som haaatar lockar för det ser så jävla flickigt ut sa nej på en gång,slutade med att jag hade lockar i håret ändå. Sen skulle hon överdriva med blomma och ombytte,omg.
Sen satt vi vid datan en stund,skulle ju egentligen dragit på bio med några människor men alla banga.

Drog hem och åt tacos till middag sen fråga Johanna om vi skulle hitta på något så då drog vi hem till henne och såg Moulin Rouge som var ganska konstig men ändå skit bra,sen såg vi Scream 2 och shiit va vi var rädda,filmen är ju så sjukt obehaglig att jag dör. Sen såg vi yttligare en film men då satt vi mest och snacka och garva.
Drog hem runt halv 3 och då mötte Victor upp oss och följde oss hem,fyfan va man har saknat killen,månader sen vi träffades. Sen när vi lämnade av Sara stod vi utanför mig ett tag och snacka lite sen gick jag in och han hem till sig.
Var så sjukt trött att jag typ somna på direkten när jag kom hem.
Idag vaknade jag,gick upp och kollade på Biggest loser och sen drog vi hela familjen till kyrkogården en snabbis och sen hem till mormor och fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0