Viiinter kan du komma?

Jag vill ha vinter,kanske inte här i Tumba men jag flyttar ut till landet och är där under hela vintern. Åka ut med fyrhjulingar och skotrar på isen och så fiskar vi i isen,grillar korv och dricker varm oboy och bara umgås,fyyy fan asså va härligt,föra vintern var den bästa fan på evigheter,vi åkte ut hela tiden och hittade på något.
Hahah omg va jag kommer ihåg när isen börja smälta och isen var skit slaskig så skulle alla åka hem,ALLA fastnade förutom Martin som hade en sprillans ny skoter,asså fy fan va jag garva! Och mamma ramlar bakom skotern när hon ska putta på raakt i en stor jävla pöl,hahaha jag kunde fan inte sluta garva!
Alla var skit blöta och det var kaaos på isen kan jag lova,ah shit va vi svettades under den tiden.





här får vi åka svävare när vi skulle åka hem till Bjurfors för ingen kunde hämta oss.


Ah jag önska verkligen att alla fick vara med om en vinter i skärgården,slår verkligen sommaren. Oh jaa!

Kommentarer
Postat av: Oveline

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2011-08-05 @ 09:47:42
URL: http://oveline.blogsmile.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0