Vodkalainen du är söt.

uj jag har inte bloggat idag. Hade matte på morgonen och det sög ganska mycket. Etik sen och då fick vi våra grupper för nytt arbete,jag ska jobba med buddism. Svenska sen och då fick vi våra manus till pjäserna,jag ska skriva om kvinnorna,lätt och enkelt. Åhh jag garvade så jävla mycket åt mimmi på den lektionen,hahah hon satt och smsa så när alla börja resa sig upp för att gå till sina grupper vart hon jätte förvirrad för hon hade inte lyssnat,så jag sa "ah jag ska dra" hahah hon bah: "ah juste hejdå" hahaha asså jag garvade så jävla hårt åt henne.
lurre sen och det var blämat så åt fil och flingor och där garvade vi lite mer för vi hittade inte aromaten till våra mackor och Sarah gick och letade,så när hon hittade den på ett bord längre bort var den tom,hah så jag fick gå och fråga om en ny och då garvade Mimmi och Sarah åt mig så jag också börja garva,hahha asså åh flummdag!
Mentorstid sen och då gjorde vi inte mkt,dom babbla på som vanligt. Har jätte söta videos på Mimmi och Sarah när dom sjunger,hahah kaanske lägger upp den sen.
Samhälle sen,hann inte vara på den så länge för hade utvecklingsamtal och det gick klockers.
Skulle åka hem,bussen kom inte så fick gåå ner till stationen,jag frös som en idiot. Träffade Julia i tumba och när vi gick in i bussen sa han i högtalarna att bussen inte åkte förbi storvreten,så jag fick gå av,kuuul.
JAG HATAR SL!
http://etthondjur.blogg.se/images/2010/aromat_115257988.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0