13/10-2010.

Sitter här och fryser som fan och pluggar,ska börja med historian tror jag,får se om jag kan något.
Hade historia på morgonen och jag skrev inte ens klart en fråga för dom är så sjukt långa. Sen hade vi MSOK och den lektionen är alltid så flummig,först redovisade Mimmi,Jossan och Martina om sitt arbete(Mexico) och sen hade vi en kort genomgång om vad vi ska plugga på,sen redovisade Ali om sitt land och sen fick vi gå.
Åt lunch snabbt innan vår nästa lektion började,curry med kyckling och ris vart det,en av mina favoriter.
På etiken snackade vi först om den där killen Marcus som tog självmord på internet för två dagar sen,så sjukt jävla hemskt asså,var dessutom ett ganska känsligt ämne för mig så satt och försökte att inte lyssna. Behöver icke berätta varför. Stackars Mimmi också,uscha!
NU måste jag plugga,goood luck chuck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0