Fan alltså.

Matte på morgonen som gick väldigt långsamt,etik sen med BM och fan va tråkigt det var,minns inte ens vad vi gjorde där. Svenska sen och då översatte vi massa texter till svenska och det var ganska kul faktiskt,har börjar gilla svenska lektionerna,vår lärare är så bra också. Lunch sen och det blev fisk med potatismos,dränkte min fisk i sås så då blev det gott. Sen hade vi mentors tid och då gjorde vi inte ett skit eftersom dom som sitter i elevrådet hade möte så därför hade vi inget att prata om. Sista lektionen hade vi samhälle och då jobbade vi med nåt arbete sen blev vi indelade i grupper och jag fick vara med Mimmi.
Nu ska jag ta något att äta för jag är verkligen vråålhungrig.
ICC ikväll förmodligen,taggad till tusen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0