fredag med min favorit tjehj.

Idag hade vi sovmorgon till 10,riiiktigt nice asså. Bussen var proppad så jag och Martina tåg tåget istället och gick till skolan från tullinge,fuck va kallt det var. Hade svenska och vi gick igenom alla texter vi gjorde föra lektionen. Lunch sen och det blev taaaaco,fy fan va gött det var! åt massor,liksom för mkt.
Omvårdnad sen och då redovisade några sina arbeten och sen satt vi och pluggade resten av lektionen.
Hade ju hålltimme ensam sen eftersom dom andra hade matte,klantigt av mig hade jag ingen penna så jag kunde inte plugga historia,men jag läste boken istället. Dock lite svårt eftersom man fick flumm sms av Martina och Jossan,hahah. Drog till deras lektion sen för dom snackade ändå bara betyg. MSOK och då såg vi film,fast vi drog för vi hade redan sett den förut.(oroa dig inte pappa,vi fick gå!)
Drog hem snabbt och sen hem till becka. Riiiktigt trevlig kväll,hade tänkt att dra och se the last airbender men vi kom på det liite försent så fanns inga tider kvar som passade,synd.
Slutade med att beckas mamma rakade mer av min sidecut,shiit va scary det var!

Jag och becka sitter och snackar om en bok jag läser där vampyrer är ganska annorlunda jämnfört med andra böcker och filmer. Plötsligt flyger en liten fluga förbi beckas ansikte och hon säger
-vad kom den ifrån?.
Jag som fortsätter beskriva vampyrerna säger att dom inte ens har ett könsorgan.
Becka:flugorna?

båda bokstavligen döööör av garv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0