Fredag+Lördag.

Igår efter skolan drog man hem snabbt och packade lite sen drog man till Årstaberg och mötte upp kusinen och drog till Hammarby sjöstad där moster då bor,vi sov där ensamma och det var skit mysigt,åt pizza och kebab till middag och sen kom Kevin hem och då bänkade vi oss framför tv:n med chips,grönsaker med dipp,godis och läsk och såg först på Legend of the seeker(OMG va snygg han är!)och sen blev dte två avsnitt av Smallville sen var jag skit trött så gick och la mig o läste.
Gick upp tidigt idag eftersom vi skulle va hos frisören kl.10 så vi åt frukost lite snabbt och klädde på oss.
När vi kom ditt började Sandra med Becca,färgade hennes hår sen började hon lite på Felicia och sen färgade mosters hår blondare och sen blev det min tur,vart skit nöjd men jag ska tillbaka har jag bestämt mig och färga håret mörkare.
Ikväll blir det en mysig hemmakväll med family. Moster,becca,kevin,felicia,mamma,pappa och så kommer Sara över. Vi ska se film,vilken har vi inte bestämt och en god middag. Åh älskar såna helger!
Nu ska jag fota min frilla och intee lägga upp på fejjan,alla får se på Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0