Grattis Tullinge Gymnasium.

Tjoo bloggen! idag var det en hemsk dag fast ändå helt okej.
Hade vanliga lektioner till 10.30 sen hade vi programbytar dagen som jag skrivit tidigare. Började med att ena halvan av vår klass gick till NV och hade lektion där och vi fick göra slime.
Helt okej,fick vara med Sonny men han var ju inte direkt bästa läraren,han satt mest med killarna i hans klass så då var jag med Sarah's grupp istället. Lunch sen och det vart nå pyttipanna med kebabkött,alltså blev det blä mat. Efter lunch fick andra halvan gå till nv och då var jag i mitt klassrum och skulle lära ut några frågor och hur man tar blodtryck. Sen när alla hade varit och lärt sig lite om varandras ämnen vare uppträdande i gympasalen där några från skolan spelade och så var det två tjejer från en annan skola som dansade(har sett coolare men dom va ok) sen var det nån tjej som gjorde konster och lite så där...
Sen var det "mingel" i matsalen där man fick ta godis,cider,nachos och lite sånt där.
varför vi hade sån här dag var för att vår skola fyllde 10år och vår rektor skulle gå i pension.
kom hem,tog en dusch och nu ska jag ta lite lasange för jag är dödshungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0